I samarbejde med
DK / DKK
Udlej din ejendom
Konto
Hjælp center
Afbestilling
Afbestilling
Vil du dele din mening med os?
Vi er altid glade for at modtage feedback fra vores kunder. Skriv en e-mail til os på service@holidu.com. Eller tag kontakt til os på Facebook, Twitter og Instagram.
Kan jeg annullere min booking?
Afbestillingsbetingelserne afhænger af den udbyder, du har booket hos. Du kan finde dem på din bookingbekræftelse eller på udbyderens hjemmeside. Når du booker din indkvartering på Holidu, har du mulighed for at gennemse udbyderens afbestillingsbetingelser, før du gennemfører din booking.
Ofte stillede spørgsmål
Kan jeg medbringe min hund eller andet kæledyr?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke modtager bookingbekræftelsen?
Hvordan og hvornår får jeg at vide, om min bookingforespørgsel er blevet bekræftet?
Information om Covid-19
Behøver jeg et kreditkort?
Hvordan fungerer Holidu?
Alle kategorier
Grundlæggende Søgning
Bestillinger
Betalinger
Check ind og ud
Afbestilling
Tillid
Tilbagemelding
Vis på Holidu