Hvad kan vi hjælpe med?

Find svar på ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Grundlæggende Søgning

Kan jeg medbringe min hund eller andet kæledyr?

Hvis du ønsker kun at søge efter kæledyrsvenlige indkvarteringer, skal du aktivere det tilsvarende filter. Vælg først din rejsedestination og aktivér det tilsvarende felt i filteret "Faciliteter" under punktet "Boligtype". Du kan også læse de særlige bemærkninger til indkvarteringen i boligbeskrivelsen. Vil du medbringe mere end ét kæledyr, anbefaler vi at spørge direkte hos udlejeren før booking.
Læs mere
Bestillinger

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke modtager bookingbekræftelsen?

Kig i din spam-mappe, måske er e-mailen havnet dér. Det tager som regel op til 1-2 arbejdsdage, før bookingen bekræftes. Hvis du stadig ikke har modtaget nogen bekræftelse efter 48 timer, bedes du kontakte os. Vi vil derpå kontrollere, om bookingen er blevet overført korrekt, og at den rigtige e-mailadresse er blevet anvendt.
Læs mere
Bestillinger

Hvordan og hvornår får jeg at vide, om min bookingforespørgsel er blevet bekræftet?

Hvis du har sendt en bookingforespørgsel via Holidu, får du straks tilsendt en e-mailbekræftelse på, at din forespørgsel er sendt videre til partneren. Du vil som regel modtage bookingbekræftelsen inden for 48 timer fra udlejeren af ferieindkvarteringen. Hvis du blev sendt videre til en partnervirksomhed og gennemførte din booking dér, vil du modtage bekræftelsen af partnervirksomheden.
Læs mere
Bestillinger

Information om Covid-19

Kære rejsende, Situationen omkring Covid-19, også kendt som coronavirus, ændrer sig hver dag. På grund af dette oplever vi flere forespørgsler end normalt, så vi vil gerne give dig nogle oplysninger om mulige aflysninger. Vil du annullere din ordre? Som metasøgemaskine behandler vi bookinger med udlejningsfirmaer som Novasol, HRS eller EHR. Afbestillinger skal derfor foretages direkte med den respektive udlejningsudbyder, og det er betingelserne for hver af disse leverandører, der gælder. Send derfor annulleringsanmodningen direkte til den leverandør, der er angivet i ordrebekræftelsen. For generelle spørgsmål, bedes du maile til service@holidu.com. En god kilde til information om den aktuelle udvikling i England, men også andre lande, er: https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/ . For information om Danmark kan du konsultere Sundhedsstyrelsens websteder: https://www.sst.dk/ Hold dig sund!
Læs mere
Betalinger

Behøver jeg et kreditkort?

Vær opmærksom på, at nogle udbydere kun accepterer betaling med kreditkort. Du kan finde alle betalingsmetoderne når du trykker ”Til booking”, eller på den respektive partners hjemmeside, som du er blevet videresendt til.
Læs mere
Tillid

Hvordan fungerer Holidu?

Vi gennemsøger over 100 bookingsider for at finde ferieboliger til den bedst mulige pris. Vi samler alle de tilbudte priser i en nem og overskuelig oversigt. Når du ønsker at vælge en indkvartering, skal du trykke på tilbuddet. Du kan booke enten direkte hos os, eller også bliver du videresendt til den tilsvarende bookingside, hvor du kan afslutte din booking. Holidu-tjenesten er helt gratis. For at gennemføre prissammenligningen, har Holidu udviklet sin egen billedgenkendelsesteknologi.
Læs mere

Vil du kontakte os?

Få hjælp

Vi er her for at hjælpe. Du kan kontakte os direkte, hvis du har brug for hjælp eller har spørgsmål.
Kontakt os
En smilende mand sidder i et køkken og bruger en bærbar computer. Han ser glad og afslappet ud.